Nibiru

Dolga leta izkušenj s predelavo nas je pripeljalo korak dlje: proizvodnja lastnih motornih koles. Poimenovali smo ga po znamenitem Sumerskem 10 planetu, NIBIRU!

NIBIRU opis

Zasnova tega motornega kolesa je, da se lahko uporabljajo vsi agregati Harley Davidsona, ki so OHV-krmiljeni z glavo in sicer:
  • knucklehead
  • panhead
  • shovelhead
  • evolution
  • twin cam-ironhead sportster
  • evolution sportster
  • buell vsi
Menjalniki pa HD ali poboljšani 5 ali 6 stopenjski.

Okvir

Pri okvirju se razlikujeta dve različici:
  • Softail-mehek zadek z trikotno nihajko in dvema blažilcema ležeča pod motorjem, ki nam daje videz trdega zadka -blažilce lahko nadomestijo zračne blazine, ki brezstopensko uravnavata višino in trdoto zadka-AIR RIDE.
  • Hardtail-trdi zadek, kjer je zadnje kolo trdo vpeto v okvir in nam to omogoča izredno nizko optiko-LOW RIDE, ki je osnova za AMERICAN HOT ROD.
Okvirji dovoljujejo vgradnjo zadnjega kolesa do širine 360 in višine 18 palcev zadaj in višine do 23 palcev spredaj- širina sprednjega kolesa pa je odvisna od vilic in mostov, ki se uporabljajo. Naklon vilic in medosna razdalja, ki vpliva na dolžino celotnega motorja pa poljubno v mejah tehnične in vozne sigurnosti.

Na izbiro enega od okvirjev izredno vpliva celoten koncept motorja, ki mora biti znan v naprej.

Oba okvirja se lahko uporabita tudi kot menjava za kompletno motorno kolo HD, ki se predelujejo.

Okvirja sta zasnovana tako, da se lahko uporabijo vse različice in poboljšave kot: vilice, rezervoarji, ščitniki koles, sedeži, itd., in pa seveda najpomembnejše vsi zavorni sistemi, ki so na razpolago za Harley-Davidson-a( npr.: PERFORMANCE MACHINE, itd.)

Kakovost tega izdelka potrjuje certifikat, ki omogoča vgradnjo agregatov do moči 120 kw.

Agregati

Kot že omenjeno se lahko uporabljajo vsi HD in Buell agregati ki imajo OHV-ventile v glavi. Uporabljajo se lahko tudi poboljšane verzije kot npr.: S&S, RevTech, Delkron,itd. Pri vseh agregatih kot pri poboljšanih, kot pri HD, nam je na razpolago sledeče:
  • Za sportster do 1650 ccm in 100 kw
  • Za buell do 1650 ccm in 100 kw
  • Za big twin do 2380 ccm in 120 kw
Sama karakteristika motorja ter njegovo delovno področje pa na:
  • Short stroke-kratkohodna glavna gred, se pravi višja specifična moč pri višjih obratih
  • Long stroke-dolgohodna glavna gred, višja specifična moč pri nižjih obratih
  • Visoko ali nizko kompresiko razmerje
  • Različne stopnje odmičnih gredi
  • Velikost uplinjača oziroma vbrizgavanje goriva
  • Razni polnilni sistemi
-FROM STREET TO RACE TRACK-

Iste možnosti nudimo tudi za obstoječe motorje znamke H-D

PRENOS MOČI

Menjalnik:

Na razpolago so menjalnik Harley in pa dve poboljšani varianti z 5 ali 6 stopnjami. Menjalnikom lahko poljubno menjamo zobniško razmerje, 6. brzina pa je namenjena za znižanje obratov pri višji potovalni hitrosti. Možnost pogona na desni strani za motorna kolesa, ki si predelana na izredno široka kolesa! Oba koncepta ponujamo tudi za Sportster in Buell motorje, kjer menjalnik vgrajen v sam blok motorja.

Primarni pogon:

Verižni z mokro sklopko, kjer je kompleten pogon zaprt in se nahaja v oljni kopeli. Jermenski s do 3 palcev širokim jermenom in suho sklopko, kjer je pogon delno odprt, da se lahko sklopka hladi-poboljšani motorji. Jermenski, ki je integriran kot verižni, vendar suh.

Sekundarni pogon zadnjega kolesa:

Verižni z X-verigo, ki je tesnjena na vsakem zglobu-izredno majhna nega. Jermenski, ki nam omogoča integrirane zadnje zavore na isti strani in s tem pridobimo prazno optiko nasprotne strani kolesa. Vse zgoraj omenjene možnosti nudimo kot predelavo tudi za original HARLEY-DAVIDSON in BUELL - modele.